1- چراغ DSL
در صورت خاموش یا چشمک زن بودن چراغ دی اس ال ، ابتدا اتصالات مودم به خط تلفن خود را بررسی فرمایید و پس از اطمینان از صحت اتصالات در صورت عدم پایدار شدن چراغ با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .
2- چراغ Internet
در صورت خاموش یا قرمز بودن چراغ اینترنت تنظیمات مودم شما از حالت صحیح خارج شده است و با در اختیار داشتن نام کاربری و رمز سرویس تنظیمات مودم خود را انجام دهید و در صورت درخواست کارشناس با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .
3- چراغ های LAN
در صورت اتصال با کابل به مودم باید چراغ LAN مربوطه روشن باشد و در غیر اینصورت از صحت اتصال و سلامت کابل اطمینان حاصل فرمائید .